Voi sun vttu. Kävin joutessani viimeinkin vaihtamaan voimansiirron öljyjä, vaihdelaatikon täyytöropun neliöreikä otti ja pyörähti ympäri.
Ei kiinnostaisi tippaakaan irrottaa askia tuon takia. Mutta ei irtoa paikallaan ollessa millään kikalla, ei siitä sen enempää.
Manuaali kieltää kaatamasta öljyä kepin reiän kautta. Miksihän?
Toisaalta, eiköhän tuo onnistune kun tekee tyhjennysroppuun tiukan kumitulpan jonka läpi pumpulla pumppaa öljyt ja vaikka desin taikka kaksi ylimääräistä, ja sitten ninjan nopeudella ruuvaa ropun paikalleen. Eli se desi taikka kaksi ylimääräistä ehtii valua ninjan sormille.
Edit: eikös vaihdelaatikon huohotin ole siellä kepin lähellä? En muista kuollaksenikaan itse. Pääsisikohän siihen käsiksi miten...siitähän öljyt saisi sisään myös.
Viimeksi muokannut riude : 26.09.2022 21:44
|