Koria ei voi nostaa koska säkäkorkeus on maksimissa kotitallia varten. Katto on naarmuilla kun se välillä hipasee.

Lootatunnelin korottaminen on helpompaa kuin parkkihallin oviaukon.
Toi matala 208 adapteri on näin paksu:

Ja toi 203 adapteri on tällänen lättänä. Kuvassa toki th400 lootalle, mut sama paksuus. Eli automaatin ulostuloakseli on vaihdettava jos tolle tielle lähtee.
Pakoputkiongelma on siis kun peltisarjojen kollektori on siinä lähellä, kun lootaa nostaa niin tulee yhteentörmäys jossain vaiheessa. Pitää siis kasata paikalleen senverran että pääsee varmuuteen. Pakosarja on vähän hankala muokattava, muta ei toki mahdoton. Pitää vaan punnita hyödyt ja työn määrä.
Tossa vielä vanha sivukuva josta näkee aika hyvin nykyisen panssarin. Sitä saa jokatapauksessa pienennetyä uuden lootan kanssa, kysymys on kuinka paljon.