Hieman on nuo beadlockvanteet kiusanneet. Ei voi kiristää niin tiukalle että kestäisivät katupaineet, vaan vuotaa renkaan ja vanteen välistä. Ruuvien lisäkiristäminen taivuttaa kehän sisäreunan sisäänpäin eikä kiristä renkaan ja vanteen väliä vaan katkoo ruuvit. No minäpoika päätin poistaa ongelman lisäämällä uusien renkaiden kanssa sinne sisärenkaat, ensin vaikutti hyvältä idealta, mutta uusi rengas oli kyljeltään jäykempi kuin entinen ja nyt sitten näyttäisi kulutus olevan 10 ruuvia sadalle kilometrille. Jopa niin että Mikkelissä offatessa oli kaksi kehää niin vähillä ruuveilla että renkaiden kyljessä isot patit ja kehät mutkalla. No seuraavaksi ajattelin tehdä amisbeadlockit, eli näyttävät beadlockeilta mutta eivät ole, eli rengas normaalisti vanteen reunan sisäpuolelle ja kehät paikoilleen ilman renkaan reunaa. Vaikutti toimivalta ratkaisulta, paitsi nyt on yksi venttiili mutkalla. No puristan tuon renkaan irti vanteelta ja käännän hieman että venttiili oikeaa, jos tämä ei toimi on aika miettiä seuraavaa ratkaisua