Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Auriol90
Auton ollessa käynnissä jännite on karvan yli 12 V. Säädin on laturin kyljessä. Mietityttää vain minkätakia latausvalo palaa johdon ollessa irti. Voiko tosta päätellä et se ottaa maihin jossakin. Kun eikö herätevirta mene lampun läpi laturille
|
No se rele on sitä varten että se suodattaa kuormituksen aiheuttaman, valon himmeenä palamisen pois. Aikansa huipputekniikkaa. Ja jos yhteyttä laturiin ei ole, vikavalo palaa niinkuin kuuluukin.
En näkemättäkokematta osaa sanoa muuta kuin että ehjää se orkkis laturi ja säädin niin tod.näk pelaa.
Tai sitten vaihda se nykyajan laturi ja poista ne menneisyyden osat välistä.
On noita muutoksia tehty berttoihin, ym.vehkeisiin missä alunperin ulkoinen säädin… hieman vaatii pään vaivaa mutta lopputulos pelaa.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi