Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 02.05.2022, 16:21
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja GC-93 Näytä viesti
No vähän päivitystä.Tänään oli autosähkäri 5 tuntii auton kimpussa,ja tulos oli et ainakaan avaimilla 3kpl ei saa lukkoihin mitään eloa näin ollen voi olla ajonesto edelleen päällä vaikka ei lue sitä engine disable tekstiä.Penkin alla olevat johdot ja liittimet puhtaita ja kuivia,ei hapettumia missään.Sen testerit ei näyttäneet mitään kummallisuuksia,joku ohjema kun olisi niin pääsisi "syvemmälle"tutkimaan.Ehdotus oli et purkaa kaiken sähkön pois ja tekee uudelleen "vanhaan tyyliin"jättäen vain pakolliset moottorin ohjaukseen liittyvät.Jos tuohon vaihtaa jakopään kotelon ja nokkakselin vanhemmasta et sais virranjakajan niin käykö?Helpottas jonkin verran tollasta hommaa.
Tässä on sellainen hommeli että esim. vaihteisto ja jakovaihteisto juttelee moottorin ECU:n kanssa, ja edelleen sen BECM:n kanssa. Pitäis selvitellä hyvin tarkkaan mitä tarviaa että auto toimii edes jotenkin järkevästi. (no nythän se ei tietenkään toimi)
En nyt ole ulkomuistista ihan varma mutta olikohan koneessa kampurakin erilainen jakajallisen / puolasytkän kanssa. Ei kai kukaan mitään jakajaa halua koneeseen josta sellainen on saatu pois, ennemmin rakentelee jonkun toisen jakajattoman vehkeistä sytkän tohon jos lähtee tommoseen??

Kiusallista kyllä että näiden kanssa on oltava merkkiuskollinen testeri jos haluaa selvitä ongelmista, eikä sekään autuaaksi tee.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 03.05.2022 19:42
Vastaa lainaten