Näytä yksittäinen viesti
Vanha 12.04.2005, 19:48
bj45lava bj45lava ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 09.09.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Perusasetus

On kuitenkin aika ymmärrettävä kanta tuo maahantuojan puolelta, koska autosi on samanlainen kuin muillakin sellaisen omistajilla, siis ei eroa niistä mitenkään ja jos se muilla on toiminut / kestänyt, ymmärrän hyvin miksi kieltäytyvät korjaamasta.

Sillä tässähän nyt on vaan kyse siitä periaatteesta, että eivät halua lähteä parantamaan autoa siitä, mikä se on, takuun tarkoitus uudessa autossa ei ole parantaa sen laatua, vaan korjata mahdolliset siihen aiheutuvat viat sille tasolle, kun auto on ollut uutena, tai tässä tapauksessa käytettynä, sen takia eivät varmasti lämpene tuolle ehdottamallesi korjaukselle/parannukselle.

Se valitettava tosiasia, että autosi on karu työkalu, eikä siitä muuksi muutu, on varmaan yksi osasyy vastauksen huonouteen, koska eihän maahantuoja tiedä, miten autoa on käytetty (Itse oletan että siististi), mutta jostain homma täytyy saada alulle.

Auton hintahan on korkea vain eräistä verotusteknisistä syistä, samoista, jonka takia siinä ei ole penkkejä takatilassa, siihen hintaan on kuitenkin melko turha vedota mitenkään, jotenkin tuntuu, että tuollaisen auton hankintahinta maahantuojalle ei voi mitenkään olla lähelläkään tuota ulosmyyntihintaa, kuitenkin tekniikka näissä on ollut konetta lukuunottamatta samanlaista jo 80-luvun puolivälistä lähtien, joten luulisi valmistuskustannusten olevan melko alhaiset.

Nämähän tehdään japanissa vielä, toisin kuin valitettavasti monet muut nissanit, tulevat englannista(micra primera almera) ja espanjasta (Terrano II), Tästä syystäkin en epäilisi auton laadullisia ongelmia.

Itse olen noita työkseni kohta 7 vuotta katsellut, enkä ole koskaan törmännyt tuollaiseen tapaukseen, kuitenkin näitä on helvetin painavilla hiekoitus/aura vehkeillä varustettuja, joten niittenhän pitäisi mennä sillä kuormalla vekille jo kanttarin ylityksessä.

Oma neuvoni on, että helvetinmoinen painostus maahantuojalle päin vaan päälle, jos annat periksi, niin saat unohtaa koko homman heti.

Ja tämä ei ole vittuilua, vaan vain kanta siitä miten mielestä asia tuolla aidan toisella puolella toimii, älä ota siis henk kohtaisesti.

T:MU

Toyota-laatuun voit luottaa... ja paskat...
Vastaa lainaten