Sitten pientä työmatkakinnerin huoltoa…300tkm semmoinen…
Palapelin palat valmiina kasaukseen.
Öljypumppu. Näyttää ihan ehjältä.
Mielenkiintoinen rakenne tuossa ns.muuttuva tilavuus systeemi. Jousi pitää pesän laidassa ja kun paine nousee, liikkuu pesä jousen suuntaan ja kierrostilavuus pienenee.
Imusihtikin on puhdas….
Eli ilmassa leijuva kysymys on että mikä aiheutti öljynkierron äkillisen loppumisen?
Se ylälaahain on edelleen kadoksissa. Kaveri joka irroitti kattilan ja öljypohjan, ei löytänyt sitä öljypohjasta. Kooltaan se on semmoinen että pystyy tukkimaan tuon imukärsän. Ja oma veikkaus on ihan siihen nojaten, ettei ainetta synny tyhjästä, eikä sitä häviä olemattomiin, se, että se laahain on tuon tukkinut, ja se on nyt jäteöljytynnyrissä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi