Näytä yksittäinen viesti
  #1038  
Vanha 24.02.2022, 21:19
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.256
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Macke Näytä viesti
Ei se välttis lisäkiiloja tartte kunhan muistaa olla hiplaamatta sitä kunkkupulttia kun hihnaa sitten seuraavan kerran vaihtelee. Se uus pultti on tosiaan vahvistettu ja jos siellä on kiilaurat kondarissa niin ei se sieltä karkaa. Rasitusta voi keventää laittamalla laturiin vapaakytkimen, maksaa jonku parikybää kun internetsistä tilaa niin ei sitten laturi rasittele enää sitä settiä kierrosten laskiessa.

Jos sitä kampuran päätä lähtee tunettamaan, niin sitten sinne kannattaa jyrsiä sellanen lovi että sinne saa esim 1Z koneen hihnapyörän. Se ei enää sitten pyörähdä ku kampuran pää on D-mallinen.
Tuosta pitääkin ottaa koppi.

Mutta toinen vastaava kolo kampuran päähän ja hihnapyörään ja siihen väliin kiila, niin luulisi pitävän. Mutta luulisi myös tuon 1zetan, ja siinä ei tarvi viilata kuin kampura. Ja pumppu tulee hihnalla joten se syö hieman tärinöitä ja varohan pitää voimat kurissa. Eli ei ole sama kuin manuaali aski ja kytkinpommit.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi
Vastaa lainaten