Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 11.04.2005, 21:16
uretaani uretaani ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.05
Sijainti: Karjaa
Viestit: 213
Perusasetus

Minä ostin aikanani uuden Ford Ranger Pitkähyttisen Piruntehokkaan vuonna 2002, eli sama kuin mazda 2600 MaxiCab tms. Se on näissä monissa se vika, että maahantuoja menee muuttelemaan autoa, että saadaan se suomessa rekisteröityä. Se ei ole sinun vikasi. Ota mitta käteen ja mene pihalle tutkimaan. Onko sitä lavaa siirretty eteenpäin jollain tavalla, tai muutettu rakennetta tuohon maagiseen 185cm rajaan. Jos on ne ei oikein voi muuta kuin korvata. Runko elää ihan simona pickupissa muutenki. Toinen raja-arvo on ihan varmasti kokonaispituus. Siitä se lähtee.

Tuolla Rankerillakin tuli tehtyä monenlaista reissua ja monenlaisilla kuormilla, (vaikkei kummempi maastoauto olekaan) kun se ensin korjattiin omatoimisesti. Siinä oli rengas liian lähellä lokasuojaa, sekä lavan tukipisteitä 2, muuten lava roikkui ikäänkuin ilmassa (maahantuojan toimesta). Ajattele, kun siihen pitäis tonnin säkki laskea... se menee kaarelle..

Lainaus:
quote:
Siinä ohjaamon ja lavan välissä siis joku ehkä 2 senttiä tyhjää + kumilista. Siitä lavan reunan korkeudelta mistä se lavakaari lähtee niin rako ohjaamon ja sen lavakaaren välissä n. 1cm-1,5cm (siinä kohtaa mistä se osuu ohjaamoon). Sitä en tiedä paljonko valmistajan "ohjearvo" raolle on, eikä ne ole vaivautuneet sitä mittaamaan/tutkimaan edes huollossa.

-- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? --
Älähän huoli.
Vastaa lainaten