Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 16.01.2022, 11:05
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.395
Blog Entries: 5
Perusasetus

Ohjaussimpukkaa itsekin ajattelin, en muista nyt ulkoa pystykö tota 3-ovisen kirraamaan, neliovisen EFI:n simpukan ainakin pystyi ja jos ei pahasti ole matopyörä kulunut paranee kyllä pienellä kiristyksellä.

Mulla Ranget ja Discot tehny myös tollasta hakemista mm. huonokuntoisella ohjausiskarilla tai leveämmillä renkailla tai jos vanteiden off setti on eri kuin vakio. YkkösDiscon runko ja akselithan on samat kun Classicissa. Yhdet renkaat vanteineen lähti aikanaan eteenpäin kun ei meinannu kaista riittää motarilla 80:in vauhdissa. Eivät sopinee muiden tekemään "uraan" ja veteli jatkuvasti sitten puolelta toiselle. Uudella pinnalla jotenkin pysyi suorassa. P38 Range on muuten raidevälinsa puolesta myös melko kranttu "väärälle" vanne/rengasleveydelle.

Ja korotus ei ainakaan helpota kun ne Caster kulmat muuttuu. Siihen on olemassa kyllä ratkaisuna puslat joissa korjausta, tai sitten vaihtaa ne Caster korjatut tukivarret, niitä löytyy kumpiakin sumujen saarilta. Taitaa myös löytyä kulman korjaavat kääntökuulatkin, jos ei halua tukivarsiin ryhtyä.

Ootko säätäny aurauksen korotuksen yhteydessä? (tai Classicin tapauksessahan se on haritus)

EDIT: ja kompataan vielä AVROA noista puslista. Mulla korotetusta Discosta kului aika nopeasti vaihtokuntoon just etutukivarsien puslat sieltä rungon päästä.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
https://roverfriends.fi/palsta/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten