Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 16.01.2022, 09:57
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Alan miehet saa vastailla noihin korotuksen mukanaan tuomiin ajo-omituisuuksiin, vakio Range muuttuu veltoksi ajettavaksi jos tukivarsien puslat on huonot/rikki. Jo muutenkin pehmeähkö alusta muuttuu ihan veteläksi. EDIT: kuten tuossa yllä, korotus muuttaa ohjausgeometiaa joka ei liikaa muuttuneena ainakaan paranna ajonautintoa.
Samoin niiden etuakselin kääntöpäiden laakeroinnit kannattaa tarkistaa ja huoltaa/kiristää ohjeiden mukaisesti, pyörien ei pitäisi kääntyä esim tunkattuna vapaasti vaan kääntely vaatii vähän voimaa ohjaustangot irroitettuinakin.

Ohjaussimpukka voi olla väljä kans, vaikka onkin noinkin uudehko menopeli.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.

Viimeksi muokannut AVRO : 16.01.2022 09:59
Vastaa lainaten