Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 06.12.2021, 11:49
Bj Andy:n Avatar
Bj Andy Bj Andy ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 14.09.08
Sijainti: Lemi,land of red potatoes
Viestit: 6.212
Perusasetus

Hyvää Itsenäisyyspäivää 2021


Hyvää Itsenäisyyspäivää!

Tänä vuonna on syytä esittää iso kiitos niin sotiemme veteraaneille, kuin myös kaikille korona-ajan
sankareille. Eritoten terveydenhoito henkilöstölle.
Oman kiitoksensa ansaitsette myös kaikki te jotka olette omalla rintamallanne jaksaneet taistella
koronaa vastaan, ottamalla rokotukset, käymällä testeissä, pitämällä etäpäiviä, hoitamalla lapset kotona, ja käyttämällä maskia.
Korona ei kaatanut tätä maata menneiden kahden vuoden aikana, eikä se tule kaatamaan meitä tulevaisuudessakaan. Tästä pidämme itse omalta osaltamme huolta toimimalla vastuullisesti.
Se vaatii ehkä ihan pieniä uhrauksia, ja vastaavasti mahdollistaa paljon enemmän.
Vaikka jo lievää taisteluväsymystä onkin havaittavissa, ei meillä ole mitään syytä lyödä pyyhettä kehään, vaan jatketaan samalla hyvällä linjalla jolla korona saatiin jo lähes nujerrettua.
”Minulla on oikeus!” Ajattelu on tässä kohtaa rintamakarkuruutta.
Siitä oikeudesta maksaa kovan hinnan niin läheiset, itse henkilökohtaisesti, kuin myös veronmaksajan roolissa, siinä kohtaa kun huomaa heränneensä täydellä teho-osastolla letkuista.
Jos sattuu vielä heräämään.
Tämä päivä nousee kipakan aurinkoisena, joten luvassa on aivan mahtava päivä ulkoilla, käydä muistamassa menneitä ikäpolvia, ja viettää laatuaikaa perheen kesken.
Nautitaan kauniista päivästä, ja kunnioitetaan Suomen 104 itsänäisyyspäivää sillä arvokkuudella
jonka se ansaitsee.

Antti Junni
Lemi

__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.

Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.

Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa


Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä

Antsan Tuubi