Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
Kuis usein sä sitä softaa käytät? Meinaan vaan kun mulla ainakin se softa suurimmaksi osaksi ei toimi. Se ei saa yhteyttä autoon ja vaikka se saa yhteyden autoon niin tiedot on useimmiten väärät. Vaikka softasta laitat lämmityksen päälle niin se kytketyminen kestää todella kauan ja usein sen tulos on vaan virhe. Tuota kun yrittää päivittäin käytellä niin saa sellaisen mukavan vitutuksen heti aamusta jo. VW ei todellakaan osaa tehdä softaa. Se on tullut hyvin selväksi. Autokin herjailee kaikenlaista. Yleensä sammutus riittää. Välillä se vaatii yön yli odottelua ja yllättäen se toimii. Ei kyllä kauheasti tule suositusta vw sähköauto osaamiseen.
Tuo sähköautoilu on kyllä niin helvetin synkkää touhua kuin olla vaan voi.
|
No tuon sovelluksen paskuuden kyllä allekirjoitan, viimeaikoina toiminut ihan hyvin kyllä. Itse en jää sovellukseen ihmettelemään menikö käsky perille, kyllä se yleensä menee. Ajastettuna tärkeimmät lähtöajat kuitenkin.
Auto kyllä ei oo herjaillu mitään ittellä. Ainut tekninen murhe oli viime talvella jäätyneet takajarrut, mitä ei niissä keleissä saanut auki kun joka puolella oli asfaltti kuurassa ja pitoa ei ollut mikä olis aukaissut ne.
Joku kyseli talvirangea, niin hyvä nyrkkisääntö on WLTP lukema jaettuna kahdella. Jos on paljon lyhyitä matkoja (=matkustamon ja jossain autoissa akkujen lämmittämistä) niin voi vielä olla sitäkin pienempi huomattavasti.
Sen takia kannattaisikin ottaa lämmityskilowatit vaikka dieselistä hyvällä hyötysuhteella (dieseliä 1l = 11kWh).