Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 15.10.2021, 18:09
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JasuT Näytä viesti
Jotenkin ei luottaisi tuommoisessa poppareihin, mut ehkä jos tuon matkaa uudetkin kestäisi niin eiköhän 660tkm lukemissa ole jo joku muukin paikka löystynyt..?
Ihan varmasti, ellei jo hieman aikaisemminkin. Kiinnitykseksi valikoitui nyt sitten ne 5mm pultit/mutterit ja kierrelukite, eipä tästä kylältä nyt muuta apua löytynyt kun ruuvikaupalla on varaa olla pe kiinni ja toinen alan mesta myi ei oota.
No, toistaiseksi remontin hinnaksi on muodostumassa reilu 90€. Sisältäen uudet öljyt ja suodattimen koneeseen.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten