Tänään ruiskasin kaverin huoltoautopajeroprojektiin pohjamaalit ja pintamaalit ja lakanki vielä selkään.
Vaikka kuinka yritin viimeseen asti että jätetään nyt pohjamaalille, kumminkin viet sen syvälle mettään... mutta ei, joutuin metalliharmaan päälle vielä lakkaakin... hui, rupes näyttää ihan uudelta tuuninkirassilta koko pajero-raasu

Pahinta oli se että orikinaalia kyntävää vetokoukkua ei antanu rälläköidä pois ja asentaa suoraan takapoikkirunkoon, jossa huom. ylempänä ja
pienemmällä takaylityksellä...huoh...
No kuulemma pitää usein vetää telitraileria, joten
annettiin sen olla.
Vielä kun siusta viimestellään, asennetaan kumilevikkeet siitä "oikeesta" kumilevike nauhasta
niin alkaa olla valmista.
Omaan lantikkaan tulikin sit vaihdettua kesäkumit,
ja nautittua kasvaneista maantienopeuksista !
(255/85/16---> 9.00/16) Jee! välityksetkin
jotenkin alkoi riittää, ei heti motti huuda kun
siirtymiä ajelee

No, pitihän niitä loppuunajettuja hiekka-X:iä
käydä testaamassa tuolla lähimetsässä. jäisellä lumella aivan kauheet sliksit! mutta kyllä metsän puolella alkaa olla jo suht kuivaakin joten eikun
testaan mettäkoneenspooreja.....ainoo kameraki oli puhelimessa:

-Siitä on nyt puol tuntii kun tuosta ojasta pääsin kotio ! No urheilumieltä, ja märät sukat... He..hö, olikos kellään jouten jotain
35" muttereita tms. joilla viä tämänkesän pöristelis ??? saa tarjota !
*pres play on the tape*