Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 06.10.2021, 04:56
veturi:n Avatar
veturi veturi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.11.05
Sijainti: uusimaa, Finland.
Viestit: 148
Perusasetus

ACL kk-laakerit 190tuh km - rupea


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veturi Näytä viesti
Laitoin viestiä ACL laakerien valmistajalle Australiaan ja he kiinnostuivat näkemään 190 000 km ajetut STD kiertokangen laakerit, joissa havaittavissa pinnan irtoamista, joten ne ovat postissa. Toivottavasti käytetyistä kk-laakereistani irtoaa jotain hyvää tuotekehitykseen tms. jotta HDJ80 omistajat ympäri maailman hyötyvät tuloksista.

Saan myöhemmin jonkinlaista raporttia tuloksista.
Valmistajan vastaus lähettämääni viestiin 16 February 2021:

Fri, Sep 24, 2021
The wear on these bearings is not that bad, and then considering the milage as well it is very insignificant, so the bearings have performed well. In fact the bearings would have continued to function in that state for some time, considering I am looking at the worst pair.

Considering the method of replacement, I would consider this a good outcome.

Mark Shadbolt | Product Engineer 1
ACL Bearing Company (Australia) Pty. Ltd.
253 George Town Road | Rocherlea | Tasmania 7248 | Australia



Kun katson 190tuh km ajettuja ACL laakereita, niin ovathan ne kyseenalaisen näköiset. Pinnoissa rokonarpea. Mun katupelissä ei ole koskaan ollut tuon näkösiä kk-laakereita (Clevite) vaikka ekassa motissa 476hp ja toisesssa 540hp. Laittaa vähän miettimään, miksi ACL kk-laakerit, vaikka ovat muka parhaat, rupeutuvat samoin kuin Toyotan alkuperäiset kk-laakerit?
__________________
Valkkasin ja valkkasin, otin tojotan.
Ajanvietettä youtube - matsoffroadrecovery
Opettavaista youtube - hubon auto
Tietoa youtube - simolammikko
Vastaa lainaten