Nyt kun akselistoon ja jousitukseen päästiin...
Jos rungollinen auto, voiko tuota akseliston vaihtoa toteuttaa niin, että pätkäistään rungon pätkä toisesta eli sanotaan vaikka tulipellin kohdilta vaihdetaan rungon etupää toisesta autosta ja samalla vaihtuisi jousitus kierrejousista vääntösauvajousiin. Luovuttajassa olisi suuremmat massat eli sen suhteen ei ongelmaa, lisäksi jarrut päivittyisi suurempiin, raidetanko eli ohjaus siirtyisi akselin etupuolelle, simpukka myös luovuttajasta eli kokonaispaketti rungon pätkän kanssa. Ja alkuperäiseen rungon takaosaa jopa vielä jäisi alkuperäinen runkonumero.
Noin teoreettisesti ja pikaisesti selattuna tämä kai olisi mahdollista?
Vai kuinka rajuja muutoksia runkoon saa tehdä esim. moottorin alla olevan poikittaipalkin suhteen? Juurikin tuommoinen "takaohjauksen" muuntaminen "etuohjaukseksi" tilan saamiseksi riittäväksi vaikkapa moottorinvaihtoa ajatellen.
Viimeksi muokannut toyopet : 14.09.2021 08:44
|