Siivosin taas pöydän että voi alkaa sotkemaan. Korotin työkalupakkia vähän, niin sai lisää sotkettavaa pinta-alaa.
Sitten nappasin vanhan LS1 imusarjan pois, alla oli hieman offroadia.
Onneksi oli melkein uusi kärsseri, niin sai imuroitua paskat pois.
"Uusi" TBSS imusarja valmiina asennusta varten.
Ja sinne istahti.
Vanha imukärsä ja putsarin paikka.
Reikää peltiin ja erilaisia skooppejakin mietittiin. Tässä jo vanhempi kuva vippiin tulleesta 4" cowl induction scoopista kun pelleiltiin miten passais.
Päätin kuitenkin pitää "sileän"

konepellin ja siirsin putsarin sivuun.
Jonkin verran sai sovitella että mahtuu pelti kiinni ja pääsee käsiks öljytikkuihin ja öljykorkkiin.
Koekäytöllä ruudussa ei ilmennyt mitään ihmeitä, pitää koittaa päästä koeajolle kokeilee huomaako mitään eroa. Peltisarjojen ja uusien putkien vaikutuksen kyllä huomas ajossa.