Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 14.07.2021, 09:39
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.565
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tojo4wd Näytä viesti
Sitten iltapäivällä tohon VOLVO V70 diiseliin ilmastointikompuran kytkimen säätöä.
Kyllä on pirullisen ahdas paikka touhuta ei meinaa käpälät sopia.
Sain sen irti ja poistin sieltä kaksi säätöprikkaa jotka sielä oli nyt tuntuu taas toimiva.
Eilen kävin sen täytättämässä ja vajautta oli 365 grammaa.
Mutta ei auttanut siihen että välillä lakkas jäähdyttämästä jonka takia rupesin säätämään sitä kytkintä.
Täyttö makso Akku expertillä tampereella 39€ sisälsi 100g ainetta ja 10€/100g ylimenevältä osalta.
Lohduttaudu sillä että jos on Mk1 niin bensavehes on vielä ahtaampi... frouvan Volvoon touhusin kans välyksensäädön just hiljattain kun oli samat oireet tovin jäähdyttelyn jälkeen hyytyi. Piti vaan vaihtaa se kytkinlätty kun vanha oli jo niiteillä. Mut juu dieselissä sentäs vähän tilaa, kaverilla tommonen bensa ja se on pakko tehdä alakautta ahtauden takia ja silti sylettää.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten