Rungossa on nyt korvakot 12H-T:lle. Yritin matkia netistä löytyneistä kuvista HJ75:n kiinnityksiä, siten saisi moottorin suoraan oikealle paikalleen kun HJ75:ssä on jo tehtaalta lähtiessä 2H, joka on lohkoltaan identtinen tuon turboversion kanssa.
Vaihteiston ja moottorin tukikumit ovat HJ75:ssä täysin samat kuin HJ61:ssä, joten 61:n kumit tulee tuohonkin.
Käytössä siis sovituslohko, on vähän kevyempi liikutella kuin koko motti..
Näissähän vuosimallista ja vaihteiden määrästä riippuen löytyy moottorin ja laatikon väliin ainakin kahta versiota kytkinkoppia. Toisella versiolla loota ja moottori ovat suorassa linjassa toisiinsa nähden ja toinen versio kallistaa laatikkoa oikealle vajaat 10 astetta. No 75:een tulee se kallistettu ja mulla tietenkin oli se väärä versio, jonka jo nätiksi kerkesin sipistellä...

Noh, löytyihän se oikea koppa pienen kyselykierroksen jälkeen.
Tuossa näkyy se kallistus vaihteiston tukipalkissa:
Noissa kuvissa näkyy kytkinkoppien eroja. Tarkkaan kun katsoo, näkyy toisen kuvan kopassa teksti "HJ" kytkinakselin aukon yläpuolella. Nämä siis netistä löydettyjä kuvia.
Kiinnikkeet tein 80x80x4 mm palkista
suuntaa-antavana mallina siis HJ75
Kiinnitysreikiä vaille valmiit korvat:
Rungon takaosan poikkipalkkia on ruoste ohentanut sen verran, että menee vaihtoon sekin. Tuon kun saan paikoilleen, alkaa runko olla valmis sinkitykseen.