Näytä yksittäinen viesti
  #104  
Vanha 15.03.2021, 19:58
PullakUazki PullakUazki ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.03.21
Sijainti: Uusimaa
Viestit: 18
Perusasetus

Olen hilkun yli nelikymppinen ohjelmistoinsinööri, Uudenmaan laitamilta. Offia olen harrastunut eri muodoissa: Läskipyöräily, umpihangessa hiihtäminen, retkeily ja melonta ovat asioita joiden parissa on aikaa kulunut. Autona meillä on pojan kanssa Land Rover Defender, portaaliakselein ja lukotkin löytyy. Tosin mittakaavassa 1:10

Luonnossa liikkuessani olen pannut merkille kattavan, eri kuntoisten metsä(auto)teiden verkoston. Yleensä näitä on joutunut kävelemään / pyöräilemään / hiihtämään kun omasta farmarista on loppunut maasto-ominaisuudet kesken.

Ensisijaisena intressinä on löytää jonkinalinen mobiili tukikohta, jonka avulla pääsen asteen syvemmälle korpeen. Mukaan tulee harrastus- ja majoitusvälineet. Tai voisipa autokin toimia majoitteena. Minua kiinnostaa myös ihan puhdas maastoautoretkeily. Pohjois-Karjala, lappi, Norja ja itänaapuri tarjonevat tähän eri tasoisia mahdollisuuksia.

Pari automerkkiä on iskenyt: Jeep XJ ja UAZ buhanka. Lopullista hankintaa ei ole vielä tehty mutta muutamia yksilöitä on kokeiltu. Uskon, että lähiaikoina jompikumpi vielä tulee taloon.

Autojen korjaamisessa ja huoltamisessa olen untuvikko. Olin lienee teininä jonkinlainen poikkeusyksilö kun menopelit eivät juuri kiinostaneet. Kortin suoritin myöhemmin ja ensimmäisen oman auton ostin vasta "pakosta" kun jälkikasvua tuli. PK-seudulla kun asui niin julkinen liikenne toimi. Sinänsä erilaiset tekniset härvelit ovat aina kiinostaneet ja työkalut pysyvät vaihtelevalla menestyksellä kädessä. Pieniä rakennus- ja remonttihommia on tullut tehtyä ja hitsata osaan auttavasti.

Viimeksi muokannut PullakUazki : 30.03.2021 21:01 Perustelu: Ei se tietotekniikka nyt mikään sydämmen asia ole koskaan ollut...
Vastaa lainaten