Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.03.2021, 22:01
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Perusasetus

[
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Mikä sai sut hommaamaan noin ison ahtimen 2L-T:hen? TD05HA-152G6-12T lienee kyseessä. Luulen että tulet pettymään jos alavääntöä haetmmillakaan paineilla niin hyvin että ahdin pääsis kunnolla kartalle/oikeuksiinsa, saatan toki olla väärässäkin.

Huutokaupat.comissa olis mun makuun huomattavasti sopivampi myynnissä. https://huutokaupat.com/2550791/hols...ase-newholland
Tää vähän pienemmillä kaluilla mitä normaalisti kaupan olevat HE221W:t. Rungoltaan ~sama kuin Mitsun TD04H. Hommasin itelle tollasen, jos innostuis 3B:hen laittamaan. Pitäis olla melkein heti tyhjäkäynniltä mukana ja riittää siihen mitä tarvii.

Myyjän mukaan 280 hv penkitetty jostain Calibrasta just tällä ko. ahtimella.
Ahdin tais olla juurikin toi,en muista onko modattu vai ei. Tää on erään ahdinpajan tekemä ahdin. Tää KO äijä tietää mitä tekee,ja aikaisemmin on tullu hyviä föönejä. Eikä oikeen tahtois laittaa kallista fööniä johki polvee vasten kantattuun kötöstykseen,paras ja halvin aina kiinnostaa. Ja tää mun kone on just rempattu ja kantta hiukka portattu,HP Dieselin 12mm pumppu joten ihan hatusta en vetäny tota 200hv.