Niin, toi sivuluukkujen avaus jäi siksi, kun mielestäni jo venttiilikoneistossa pitäisi jotain outoa näkyä jos jokin nostaja olisi risa taikka jokin nokka olisi pyöreä tms. Ainakin moottorin äänestä päätellen kyse ei oikein voi olla mistään pikkukiillottumasta. Muussa tapauksessa, esim. bensakoneen ollessa kyseessä, olisin melko varma tuosta laakeriviasta. Tollasen ruiskutussuuttimen hajoamisen ääniä en ole koskaan kuullut ni siksi tuo tuli mieleen. Kiikutin suuttimet dieseltietäjälle. Alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä, että vika löytyy sieltä männäntapin laakerista ja illalla könyän nöyrimmin auton alle ja aloitan purkamisen sitä kautta. Koko konetta ei tee mieli alkaa nostelemaan, sen verran iso möykky se on. Alapuolelta ainakin voi löytää vian, mutta jos se on kk:n yläpään laakeri ni sitten kai se on kansi avattava. Kuinkas, onko tiivisteet tollaseen pataan millasissa hinnoissa?
|