Viestiketju: mönkijä viestiketju
Näytä yksittäinen viesti
  #23  
Vanha 17.02.2021, 18:46
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tjl Näytä viesti
No maasturissa joo.
Mut jos mönkkäri ei ole vetokäytössä, niin ehdottomasti ottasin erillisjousitetun, enempi joustoja ja todella paljon mukavampi ajaa.
Mutta jos ns.työkäytössä ja vedetään painavaa kärryä niin sillon jäykkä taka-akseli on suosittu.

Mutta ainakin omaan käyttöön mikä on 95% niin kutsuttua työkäyttöä, en siltikään jäykkää akselia ottas. Tämähän on makuasia.
Samoilla linjoilla oon. Oma ensimmäinen mönkijä oli Kawasaki kvf400, siinä oli jäykkä taka-akseli ja ei se oikein hyvä ollut missään. Reilu 3vuotta aurailin pihaa ja ajelin puut metsästä telikärrillä.
Sitten se vaihtui 2008 lopulla uuteen Suzukin 750 malliin jossa erillisjousitus. Ei tuo Suzukin perä paljoa painu vaikka koukulle tulee painoa välillä reilustikin. Paluuta jäykkäakseliseen ei tule.
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten