Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.04.2005, 21:16
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Perusasetus

Joo vuosiviisumin puolto tuli maanantaina ja tänään on laitettu loput paperit menemään (myös se negatiivinen hiv todistus). Kerta viisumi on noussut jo 52€ ja mun vuosiviisumi tuli maksaan 199€. LaaLaa sai jostain vissiin jopa 180€ eli ei montaa reissua tarvi tehdä kun on jo voitolla. Vakuutusyhtiöstä otettu matkavakuutus tulee kanssa jo parilla reissulla halvemmaksi. Autovakuutus on kyllä vuodeksi liian kallis eli otetaan se vaan aina kun tarvitaan.

Mulle on nyt tulossakin kyytiin yks ex-työkaveri joten aikas täyttä on. Takapenkki olis vapaana mutta ei siellä sikakaan istu kun pää on rätissä kiinni ainaki jos on samanpitunen kun mä ja onha se paxi muutenkin täynnä murroksia ja muita varaosia (niin ja ihan helvetisti alkohoolia ja tupakkaa kun se nyt on vaan niin halpaa). Autokin on katsastettu ja about läjässä. Fakin moottorin kumityynyt on vaan taas paskana ja vetäsinkin jo toiselle puolelle läpipultin notta pysyy ja toisella puolella on ketju ympärillä.

Kiinnostas kanssa tietää ketä olis lähdössä helatorstaina sillä kuulin nyt että ehkä ainakin pari autokuntaa pähämasta on menossa yhteen "toiseen" letkaan. Varsinki se kiinnostaa että kuka vetää pähäma letkaa?

Lähdössä on kuulemma myös muutama inteam letkakin joten taas on kannas täynnä suomalaisia...

www.G-69.tk - www.pahama.com

Edited by - mikjus on 06/04/2005 22:20:17
Vastaa lainaten