Kiitokset kaikista tähän astisista vinkeistä.
Toisaalta kuulin, että hiukan vastaavanlaisessa katolleen pyörähtämisen kokenut -90 luvun hiluxin katto oikeni bilteman vehkeillä.
Itse en ole kauheasti autojen peltien kanssa touhunnut, mutta omiin pelle peloton silmiin kakkosnelkku + tunkki yhdistelmä vaikutti jo soivalta ratkaisulta osaan katon lommoista.
Kyljet / ovet ei tuossa kauheasti ottanu kipeää. Pelkääjän puolen oven avaus hieman takelteli, kun ilmeisesti jotkut pellit hieman vääntyi kun autoa käännettiin oikein päin. Katolleen tuo auto meni kuskin puolen kautta, mutta kuskin oveen ei tullut mitään silmiin havaittavaa. Peräpuolella oli yksi iso pehmeä reunainen painuma, johon vois vaikka sen seinään törmänneen kelju k. kojootti tarran laittaa ja jättää oikaisematta