Viestiketju: Chevrolet
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 06.04.2005, 17:41
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Onko herrasväellä kokemusta 90-luvun alun chevyn 4x4 pick upeista? Millaisia ovat (vakiona) maasto-ominaisuuksiltaan verrattuna japseihin (hilux, king cab jne.)? Onko voimansiirrossa jotain johon kannattaisi kiinnittää erityistä huomiota ostotilanteessa? Mitenkäs paljon noissa on kantavuutta, tarkoitan 1500 mallia? Saako kokonaismassaa nostettua muutoskatsastamalla lähemmäksi sitä 3500 kiloa?

Note! This message was posted anonymously!
Mulla oli -89 mallinen 1500, pitkällä lavalla. Samahan se on ku 90-luvun alun vehkeet. Paitti tonnari (3500-sarja) oli vanhakoppanen vuoteen -91.

Maasto-ominaisuuksia en osaa verrata japseihin kun en ole niillä ajellu maastossa. Runkohan niissä on matalalla, siitä se yleensä oli jumissa sillon harvon ku offasin sillä. Oli niin kallis laite ettei viittiny kovin pahoihin paikkoihin ajaa. Ei siinä etupäässä mahottomia joustoja ole, vääntäsauva jousitus.

Voimansiirrosta kannattaa eritysesti tarkistaa automaatin öljy että on terveen punaista väriltään, ja ei haise palaneelta. Vaihteisto on joko TH-700R4, tai 4L80E mikä tuli joskus 90-luvun alussa. Jäkimmäinen on periaatteessa TH-400 loikkarilla.

Kantavuudesta en muista, mutta häviää jaappanin pikc-upeille. Tonnaria siitä ei saa ellei vaihda jousia ja akselistoja, ja rungossakin saattaa olla eroa puoltonnariin (1500).

Heikki H.
==================================================
Chevrolet K5 Blazer 6.2D+TH700+NP205+D44+12bolt
Vastaa lainaten