Alkuperänen termari tosiaan toimii paljon paremmin kuin tarviketermarit.
Kenno voi olla ihan hyvin tukossa. Jos irrotat kennon letkuja, niin ne on yleensä aivan ryytynyt. Pihdeillä ei kannata puristaa kun lähdöt menee ruttuun. Parempi tuhota letkut mattopuukolla.
Kannattaa kattoa kans ettei lämppärikotelossa jää läpät raitisilmasentoon raolleen vaikka vivut kojelaudassa ois ääriasennossa. Lämppäriläpistä jos on lähtenyt vaahtomuovit pois, niin falskaa vaikka läppä ois kiinni.
Jos ei noi auta niin keulalle pahvi jätesäkkiin käärittynä silleen, että peittää puolet syylarista. Tälleen tein itelle lun en jaksanut kennoa vielä purkaa.
Takalämppärissä kannattaa kattoa että meneekö sinne enää edes vesiputkia, kun jossain se lämppäri otettu pois käytöstä kun putket ruostuneet puhki.
__________________
An nescis, quantilla prudentia mundus regatur
|