Viestiketju: BeeJay42 projekti
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 19.12.2020, 23:03
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.071
Perusasetus

Taas on nysvätty vähän eteenpäin.

Pakoputken kannattimen panta Biltemasta joku tukevampi, laippaan rosteriset pinnapultit ja uudet mutterit:



Kärryn sähköille tein releboxin, sisään ja ulos tulee samaa 13-napaista kaapelia pitkin, toisesta päästä konvertterilta 12V sisään.



Sulakkeet kannesta läpi:


Sitten taas ruosteisten/paskasten osien nysväystä:






Napalukot hierottu myös:


Bauhaussista löytyy monenlaista pientä rosteriruuvia edulliseen 199,90€ kilohintaan, tankin lähtöön ja anturin hattuun tällaset M4:


Johtosarja oli abaut ok paria hapettunutta liitintä lukuunottamatta. Alkuperäinen massattu/sotkunen kurttuputki vaihtui uuteen samannäköiseen:


Kärrypistokkeelle herätteet löytyi johtosarjasta (näemmä teippaamatta vielä tässä vaiheessa), niihin DT-liittimet:


Tää on hyvää kamaa:

Näppärä korjata esim. suojakumeja, myös nopeusmittarin vaijerin nirhaantunut kohta korjattu:


Lootat/perät täytetty Redline Gear Oil 75W90NS:llä, samalla jakiksen/pääaskin välille hullunkierto (kiitos Juho), jakis kun oli aikalailla vajaa:


Samalla vaihdoin nopeusmittarin vaijerin rattaan 15-hampaiseksi (oli 16), teoriassa mittari saattais näyttää melkein oikein 35” renkailla tämän kanssa.


Sitten tankkiin entisten huopafyllien tilalle solukumiteippiä ja sinneppäin paikoilleen:


Ja sit pulkan etuosa päälle:




Kyl tää tästä, ens kesäks ajoon. ����

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 27.06.2023 22:10
Vastaa lainaten