Taas on nysvätty vähän eteenpäin.
Pakoputken kannattimen panta Biltemasta joku tukevampi, laippaan rosteriset pinnapultit ja uudet mutterit:
Kärryn sähköille tein releboxin, sisään ja ulos tulee samaa 13-napaista kaapelia pitkin, toisesta päästä konvertterilta 12V sisään.

Sulakkeet kannesta läpi:
Sitten taas ruosteisten/paskasten osien nysväystä:
Napalukot hierottu myös:
Bauhaussista löytyy monenlaista pientä rosteriruuvia edulliseen 199,90€ kilohintaan, tankin lähtöön ja anturin hattuun tällaset M4:
Johtosarja oli abaut ok paria hapettunutta liitintä lukuunottamatta. Alkuperäinen massattu/sotkunen kurttuputki vaihtui uuteen samannäköiseen:
Kärrypistokkeelle herätteet löytyi johtosarjasta (näemmä teippaamatta vielä tässä vaiheessa), niihin DT-liittimet:
Tää on hyvää kamaa:

Näppärä korjata esim. suojakumeja, myös nopeusmittarin vaijerin nirhaantunut kohta korjattu:
Lootat/perät täytetty Redline Gear Oil 75W90NS:llä, samalla jakiksen/pääaskin välille hullunkierto (kiitos Juho), jakis kun oli aikalailla vajaa:
Samalla vaihdoin nopeusmittarin vaijerin rattaan 15-hampaiseksi (oli 16), teoriassa mittari saattais näyttää melkein oikein 35” renkailla tämän kanssa.
Sitten tankkiin entisten huopafyllien tilalle solukumiteippiä ja sinneppäin paikoilleen:
Ja sit pulkan etuosa päälle:
Kyl tää tästä, ens kesäks ajoon.