Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 18.12.2020, 23:41
Jeep-Ukko:n Avatar
Jeep-Ukko Jeep-Ukko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 26.10.04
Sijainti: Kuopion seutu, Finland.
Viestit: 702
Perusasetus

Ajatuksellinen luki häiriö.
45RFE se on siinnä manuaalissa.

Mutta kerroit että se 42RE on vastaava. Meni kaikki ajatukset toiminnata periaatteista uusiksi.
Tämän hyrdauliikka kaavio/toiminta periaate kuvat on pilkottu niin, että vaikea hahmottaa tietokoneen ruudulla tiirailemalla, mitä missäkin tilanteessa kaiken kaikkiaan tapahtuu. Pitäis tulostaa paperille, nii saisi rinnakkain.
Jos nyt oikein ymmärsin, niin lock up solenoidi on virrallinen, kun lukko on pois päältä.
Ja virraton, kun lukko menee päälle. Kuulostaa epäloogiselta.
Mutta taas, solenoidi ei ohjaa suoraan lukkoa, vaan välissä on useampikin kara, jotka määrittää, milloin turbiini voi olla kytketty ja milloin ei.

Tälle laatikolle oli ihan taulukko, jos vian kuvaus on X, niin oireen aiheuttaja on Y, Z tai Ö.
Esimerkiksi öljyn jäähdyttimen tukossa oleminen voi aiheuttaa turbiinilukon lukkiutumista.


Ilmeisesti bensa koneisessa tuo ECM on siellä oikealla puolen, 2 pistoketta.
Mutta näissä VM koneisissa se lie on se vasemman puoleinen 3 pistoketta?
Nää on niin ihania, kun opukset ei oikein hyvin tunne näitä VM moottorisia ollenkaan.
Vastaa lainaten