Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee
Eipä auttanut alkylaattibensa vaivaan, mutta ei pahentanutkaan tilannetta. Tyhjensin tankin, täytin alkylaatilla ja kaasuttelin sitten aikani, että oli varmasti uutta ainetta kaasuttimella asti. Sahasin sitten 1.5 metrisestä 15 cm paksusta koivupölllistä 5 cm kiekkoja sarjatyönä, että sain sahan varmasti työlämpötilaan. Kiekon katkettua aina kaasu tyhjäkäynnille ja uuden kiekon aloitus päältä kaasu pohjassa. Siinä sarjatyössä ei ollut mitään ongelmaa, mutta kun sahan antoi sen pöllin viipaloimisen jälkeen käydä 10 sekuntia tyhjää, niin kaasun liipausu pohjaan sai sahan sammumaan.
Jostakin se varmaan horii ilmaa tai L-puolella on jotakin bensansaantiongelmaa. No, tutkitaan letku ja kaasutin seuraavaksi.
|
Kokeilitko säätää laihemmalle?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|