Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 07.12.2020, 22:15
uteiN_H uteiN_H ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 03.09.17
Sijainti: Oahu, Honolulu. USA
Viestit: 834
Perusasetus

Mä oon vaihtanu kaikki kivien nussimat.....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja harrastus Näytä viesti
Öljypohja vuotaa eli edestä hihnapyörän kohdalta on tiivistemassa helisemässä ja kysymys kuuluu mikä on helpompi moottori ulos ja ylösalas ja oljypohja pois vaiko öljypohja alsa paikoillaan jolloin ohjaus osia ja etuakselia on poistettava vetoakseleineen.
Moottoria ei tarvii muuten huoltoa jakopää trhty kytkin tehty ym.
Öjlypohjat, vuotavasta öljypropust alakautta.-88-92 4wd LJ/RJ/Hiace.
Mulla ainakin onnistunut...... Suoraa tilalle ja vanhat korjuuseen....

5. sukupolvi, 80- / 90- / 100- / 110-sarja (1988 – 1997)
Toyota HiLux 4X4 1995.jpg
Pääartikkeli: Toyota HiLux mk5

Viidennen sukupolven Hilux tuli myyntiin syyskuussa 1988. Xtra Cab -ohjaamon pituutta kasvatettiin, ja sinne asennettiin jollain markkina-alueilla pienet taitettavat istuimet, tilapäistä matkustamista varten. Vuodesta 1989 vuoteen 1996, Euroopassa myytävät Hiluxit valmistettiin Volkswagenin Hannoverin tehtaalla. Noin puolet autoista myytiin Toyotan maahantuonti- ja edustajaverkkojen kautta ja toinen puoli VW:n organisaation kautta nimellä Volkswagen Taro.

Noikin rekkulat samaa konetta ja runkoo eestä..... Mun mielestä.
Eikä se ny mitään rakettitiedettä oo, kunhan vaan alkaa tekeen.
Kyllä se sieltä alas tulee, eikä sen tarvii paljon pudota. Asennos tai toises se putoo jos kallistuksenvakaaja ei oo tiellä.
Ja tosipaikan tullen se on vaan korjattava.

Viimeksi muokannut uteiN_H : 07.12.2020 22:19
Vastaa lainaten