Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76
Tilasin tuohon "Wararenkaaseen/katumaasturiin-" Audi A3 Quatron kytkinpaketin vauhtipyörineen ebay:stä
Ja lähetysseurannan mukaan tuli suomeen, vantaalle, 18.11 klo 11:17
ja lähtysseurannan mukaan 20.11 klo 09:47 paketti on ohjattu noutopisteeseen.
Soitin tuohon postnord 020 alkuiseen numeroon, n.klo 17?
ja paketti on matkahuollon hallussa, kuulosti että jo päiviä?
No tänään, klo 20.01 tuli txt viesti, että paketti on noudettavissa paikallisesta K-supermarketista.
"""kuulopuheiden-""" mukaan matkahuolto oli käynyt iltapäivällä/illalla täyttämässä "lokerot-"
Tämä postinumero 90570, käsittää mm. Oulun teknologiakylän ja Yliopiston ympäristön, joten ihan "maalla-" ei olla.
p.s vielä nyt, 23:11 näyttää tuo postnord, että 09.47 jakelussa, vaikka kävin paketin n.20:30....
-> matkahuolto päivittää jakelun kerran päivässä?
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Yölento
Jos olet saanut saapumisilmoituksen 20.01, se on tullut matkahuollolta joka on siis ollut ajan tasalla. Ne viestithän lähtevät yhdestä paikasta ja joskus on viivettä riippuen niiden viestien määrästä. Tuota Postnordin toimintaa epäilisin enemmänkin, heillä on koko ajan ongelmia tavaran kulun kanssa ja nurinhan se firma muutenkin on jo menossa.
|
Matkahuolto oli "ajan tasalla" klo 20:01, toki oli jättänyt paketin kauppaan jo muutama tunti aikaisemmin.
Yritin kysellä, mihin aikaan Matkahuolto oli käynyt täyttämässä lokerot (ja tuomassa paketit hyllyyn)
En saanut tarkkaa aikaa, mutta rivien välistä ymmärsin, että nyt oli mennyt iltapäivälle...
Siis matkahuollon txt- viesti tuli tuntikausia myöhässä; toki on mahdollista että puhelinoperaattori on viivytellyt.... sähköpostiin on 20.07 tullut viesti k.o saapumisesta.
Oli muuten melkoinen operaatio tuo kytkinpaketin vaihto ! (siis ensimmäinen k.o autotyypin 4 veto)
Tuo "jakolaatikko-" ja siitä n.10 cm läpi tuleva vänkärin puolen etuvetari... Kolme kertaa käytin vaihteiston irti siinä vaiheessä, kun koneen ja laatikon väliset ohjaripultit oli jo paikoillaan...
-> apurunko, koneen korvakot yms pientä irti, ja kone kettinki taljalla pinkkarin sarviin roikkumaan. ja 11 räikkäliinaa oli apuna vetämässä/pitämässä.
Ihme, ettei ollut särkenyt mitään.... Kaksoismassa vauhtipyörässä oli muutama milli säteittästä välystä! kytkin ei irroittanut yli 1500 rpm kierroksilla, koska vauhtipyörä otti kiinni kytkinlevyn lieriömäiseen ulkopintaan.