Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies
Milloin tulee auto tilalle joku simulaattori, jossa ihmiset istuu ja on kokevinaan jotain elämyksiä. Siihen suuntaan on menty TV- ohjelmissa, että ihmiset seuraa toisten elämää ja velttoilee jossain kerrostalossa. En pitäs mahdottomana etteivät viitsi ajaa edes autolla.
|
Itseasiassa tuossa kattelin vuosi sitten poitsun koulussa kun ne esitteli logistiikka alan koulutusta. Siellä ne pelaa Spintiresia, millä oppivat hakemaan tukkeja metsästä ja käyttämään hiabia. Vähän veikkaan, että vaikka olen Spintiresia aika paljon pelannut niin en ehkä ihan kovin hyvin osaa käyttää hiabia vaikka pelissä tukkien nosto onnistuu ihan ok. Siellä oli myös MS Trucksimulator. Millä opetellaan ajamaan mm. täysperävaunua. Vaikka sitäkin olen kokeillut niin ihan vahva veikkaus, että jos minä alan täysperävaunua sen perusteella ajamaan niin ei siitä kyllä tule yhtään mitään. Ne voi myös kotona pelailla noita kyseisiä pelejä ja sitä kautta saavat opintopisteitä.. Yksi peli tais olla Beamng.
Eli onnea matkaan kun tulee tuollaisia uusia sankareita liikenteeseen, jotka on vain pelien kautta oppinut miten liikutaan

Jos nyt vähän törmäillään tai ajetaan kolari niin voi aina resetoida sen auton