Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi-
Ainakin ajettavuus kun autonkin päällä painoa ja pyöriihän tuo eri näppärästi ahtaammissa paikoissa. Ja saahan tuohon näemmä 8000 kg yhdistelmämassan. Tavan Sprintterillä jää 5500-6300 kg.
|
Saahan sitä painoa auton lavallekin, toki kuormasta riippuen. Varmaan silti parempi ajaa kuin normi sprinter kärryn kanssa ja ketterämpi, mutta tuolla ei taas ilman kärryä kuljeta mitään. Normi sprinterin pienehkö yhdistelmämassa oli kieltämättä yllätys! Kuitenkin jos kantavuus on olennainen tekijä, niin kätevämpi vaihtoehto yleensä on "oikea" kuorma-auto.
En siis keksi sitä tosielämän käyttöä mihin ei olisi parempaa vaihtoehtoa. Varmaan niitäkin on, mutta ei paljoa.