Tuntuu olevan ...
Tietäjät, rakentajat ja kokijat kiven alla....
Onneks sain tänään yhteyden sellaiseen....
Aluks kartoitan tilanteen etupalkin modauksella, etuperän kiinnityksen suhteen.....
Eli murikka ja ohjauksen osat siirtyy tarvittavat eteenpäin ja muu koittaa pysyy paikoissaan...... Tai sit koko palkin kiinnitys eteenpäin tarvitavan määrän mukaan ja moottorin korvat sen mukaan modattuna et ne pysyy paikallan...... Keskittävä pulikka sorvissa kardaanin ja laipan väliin...
samoin ohjausaxulan jatko.....mahdollisuuksien mukaan. Vaikka kahest akselist jatkoholkilla hitsattuna. Ja jos kombinaatio vaatii niin siirretään yläpäitäkin eteenpäin.
Ja sen jälkeen lisäillään korotus pulikat..... Jos tarvii....
Mitä matalampana pysyy niin sen parempi. Ei oo nii kaatumatautinen.....
Ja takapää ei tarvii kun piirtolinjat mistä otetaan tarpeettomat pois.
Näil menneään aluks, ja ongelmiin törmättäes korjataan tilanne, tavalla tai toisella....
Eikä tää oo eka kerta kun on joutunut oleen "foliohattuna" tost edellisestä on jo kulunu vuosii....tai kymmenii....
ps.
Jo 1980 luvulta nuorena nöösinä kaikenlaisten nelipyörästen kulmia nosturilla mittarit kiinnni säätäneenä.....
Jos ne ei mee sinne mihin pitäis niin ne laitetaa sinne mihin ne kuuluu......prkl....
Viimeksi muokannut uteiN_H : 16.11.2020 22:00
|