Ei tarvitse tehdä mitään kiinnikkeitä uusiksi, ZJ, XJ, MJ ja TJ etuakseleisss on ihan samat paikat kaikille hilppeille ja akselit on samanlevyiset. Niissä on kyllä muita eroja akseleiden välillä - mm. XJ/ MJ on high pinion akseleita, paitsi '99-'01 XJ myös LP, XJ:n akselissa ei ole alatukivarsille cam bolteille paikkaa vaan tarttee säädettävät varret (XJ:n alkuperäinen säätö on korinpään korvakkeessa), ja välitysten kanssa tarttee olla tarkkana.
Pääsääntöisesti niin, että '95 ja uudemman XJ:n akseli on aika simppeli, sitä vanhemmissa pitää tietää tarkemmin mitä ostaa. Ja muistaa että XJ:n kuutoskoneisen automaatin välitys lähes aina 3.55, V8 ZJ on 3.73 ja LP:n ja HP:n välityksiä ei voi vaihtaa päittäin - tai voi, mutta sitten etuakseli pyörii väärään suuntaan