Kävin sitten aamulla leimaamassa tuota peliä. Meni hienosti läpi. Ne jopa testasi jarrut siitä. Kuulemma uudet jarrutesterit osaa ottaa huomioon jatkuvan nelivedon. Siinä kun se sitten nosti keulan ja perän ilmaan ja pyöräytti eturengasta niin takarengas pyörähti samalla. Takana taas kun takarengasta pyöräytti niin edessä pyöri rengas.
Eli vahva veikkaus nyt, että se joku visco tai mikä ikinä onkaan on jotenkin jumissa ja se aiheuttaa tuon ongelman. Tietääkö kukaan onko olemassa jotain litkua mitä laittaa ja se puhdistaa tuon jakolaatikon? Ja sit oikeat öljyt sisään? Jos se korjaisi ongelman. Toinen mikä tuli mieleen niin tuolla on myös nappi mistä voi painaa 4wd lock tilan. Jolloin nelivedon pitäisi mennä 50/50 ja jakolaatikossa pitäs olla lukko päällä. Mitä jos tämä jumittaa siellä nyt jotenkin? Ei hajuakaan miten tuollainen systeemi on toteutettu. Onko se joku solenoidi tms? Se voi olla hyvinkin jumissa.
|