Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.11.2020, 19:21
uteiN_H uteiN_H ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 03.09.17
Sijainti: Oahu, Honolulu. USA
Perusasetus

Älkää uskoko paskaan......

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tekniikkamies Näytä viesti
Hauraiden valtioiden indeksi ja tuolta löytyvä kartta vaikuttaa aika osuvalta missä erityisesti on ongelmaa:
https://fragilestatesindex.org
Meinaan tota linkkii....
Tulee viel Mayhem meillekkin, vaikka särkvvyys indexi olikin alhaisin.
Eli toisin päin......kun täällä tapahtuu jotain nii alkaa indexit nousta.
Oli kyse terrorista, talouden tapahtumista, tai globaalista mailman politiikasta.
Helposti muuttuu sininen vihreen kautta punaiseksi.....
ts. Meillä eniten aikaa kulunut viimest Mayhemist. Tai siitä kuinka täällä on aikaisemmin reagoitu k.o asioiden vaikutukseen.

Eli ennakointi kaikkein tärkeintä......kaikkeen yllämainittuun.....
Ja itsenäisellä valtiolla ilman Euvostoliittoo se olisi mahdollista vielä paremmin kaikilla tasoilla. Tosin vuosikymmenten politiikan virheet on lakaistu vain maton alle ja ne on jäänyt korjaamatta, ja näist tullaan maksamaan vielä suuresti korkojen kera. Ehkä viel ihmishengilkin.
Mun mielestä tääl ollan riskisti hakoteillä ja housut kintuissa odotellaan sitä kun joku työntää jolun pyllyyn......
Taloudelliseti, poliittisesti, uskonnollisesti tai muuten vaan......
Ollaan tosi kaukana 1939-1944 suursuomaliasta ja jopa 1970-80 luvusta.....
1990 alus meinattiin kompastua, mutta itsenäisen valtion rahapolitiikka mahdollisti nousun.
2000 luvulla EU:n liitovaltiopohjanen rahapolitiikka sekä sisä-, ulko ja liittovaltiopolitiikka on vaan vienyt koko alueen "uimataidottomia" kohti syvää päätä.
Kohta ei enää jalat yletä pohjaan uimataidottomille tai niile jotka osaa uida niin matka rantaan on vaan liaaaan pitkä ja super syvää......
Ja kaikki tää tarkoittaa sit et särkyvä tarraa ei vielä tarvita meidän pakettiin vaikka paketin sisällä on supersärkyvää.....
Ja meidän paketin hajoamis todennäköisyys on suurempi kuin vihreitten ja punaisten maiden.......koska meidän paketti ei oo viel särkynyt.

Toivottavasti oli riittävän selkeesti niille jotka ymmärtää, ja riitävän epäselkeesti niille jotka ei.....näitäkin löytyy.......
Jotka ei ymmärrä kun kirveellä tai jos silläkään.......

ps.
Kannattaa miettii kaikkee tätä. Olit sit viime vuosituhatta, mitä aikaisempaa niin sen parempi tai milleneumii........joil kaikki hakuses.
Mä uskon vaan siihen mitä mä oon itse henkilökohtaisesti nähny tai kokenu.........
En siihen mitä joku kirjoittelee tai kertoo suu vaahdos.
Ole oma ittes ja tee omat päätökses asioista..........ja seiso niiden takana.....

Viimeksi muokannut uteiN_H : 04.11.2020 20:40
Vastaa lainaten