Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja harrastus
toyota alkuperäinen 575+12€ että edes tilaavat sen tiskille ja kyllä olen aina ostannut tilaamani osat eli käytäntö on tänä päivänä että ostaja maksaa vaivasta
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis
Voihan siinä olla sekin vaihtoehto, että jos on vaan tärinästä joku paikka murtunut, niin viet jonnekkin tinattavaksi. Eikös se alkuperäinen ole LN110:ssakin messinkiä? Sitten jos se on ruostehileestä yms. ***kan takia kulunut puhki, niin sitten ei kyllä auta, kuin uusi. Saattaahan noita saada selattua vaikka autodocista tms. puljusta. Vaatii vaan paljon vertailua kokojen suhteen luultavasti. Pitäis vaan olla omasta mielestä aika montakin satasta halvempi siinä tapauksessa, tuskin ovat ainakaan laadukkaampia kuin alkuperäinen.
|
Ja kun nuo lasikuituvahvisteiset? muovi päädyt on ajoneuvokäytössä ns. kertakäyttötavaraa (ei pysty korjaamaan) niin ollaan sitten NIIN vihreitä, ettei kennostossa ole yhtään lyijyä tms.
-> se, että jäähdyttimen kestoikä typistyy noin 15 vuoteen, ja sen jälkeen tuota jäähdytysnestettä (?glygoli?) tippasee muutamia kiloja luontoon, kun tuota "komposiittipäätyistä" ei voi korjata, kun Yleensä kennosto on sinkittyä rautaa, kevytmetallia tms;
Ja tuohon "harrastus-" nimimerkin kommenttiin, että:
"""""""""Toyota alkuperäinen 575+12€ että edes tilaavat sen tiskille"""""""""""
Kerroit (korjatussa?) viestissä: """"""""""""""""
toyota alkuperäinen 575+12€ että edes tilaavat sen tiskille ja kyllä olen aina ostannut tilaamani osat eli käytäntö on tänä päivänä että ostaja maksaa vaivasta """"""""""""""
Mitä tarkoitat tuolla "-että edes tilaavat sen tiskille-"
(tarkoitatko, että marmorilla/tiskillä tutkisit/mittailisit osaa, vai sitä, että vertailet vanhaan?
Tuo 12 euroa edelleen ihmetyttää...
Onko sinulla jotain viestejä tms?
Eikö tuo LN110 ole jo edellisen lain mukaan museo ikäinen? (siis yli uusimmatkin on reilusti yli 20 vuotta)
Mikä rekisterinumero on ?
Tai laita Yv
--------------