Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 20.10.2020, 13:46
JasuT:n Avatar
JasuT JasuT on kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.10.17
Sijainti: Korpilahti
Viestit: 596
Perusasetus


Pakoputkesta tuli männänkappaleita, ekasta vaimentimesta ei löytynyt enempää, poikittaisessa luultavasti olisi enemmänkin mutta se painaa "tonnin" niin saas nähdä viitsiikö irrottaa...

Pari tuntia valmistelua eli vetareita ja pakoputkia vaille kaikki irti, pari tuntia tänään ja kone lattialla, pakosarjat, startti, vauhtipyörä yms irroteltuna...
Vastaa lainaten