Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit
Minä visioin pari vuotta sitten tekniikkaa officrossi autoon Rover voimansiirrolla.
Siinä käytössä se Torsen keskilukko olisi ollut kyllä hyvä. Tehokkaassa (200-250 hevosvoimaa) autossa keskilukko auki ajettaessa alkaa vain toinen pää vetämään ääritilanteissa. (huomasin talviliukkailla ihan normaali ykkös Discossa,kun liukkaalta lähtiessä vain toinen etupyörä suti.)
Ja kun taas keskilukko on 100% kiinni,auto muuttuu kääntyvyydeltään aika tönköksi ja puskevaksi.
Ja jäähän siihen Ashcroftin Torsen lukkoon edelleen vielä 100% lukituskin käyttöön.
|
Se on ihan hyvä että se 100% lukko jää jokatapauksessa siihen, koska tuo torseeni antautuu kun kitka häviää kokonaan. Toimii muuten kyllä hienosti, mutta jos esim. koko etuakseli ilmassa niin saattaa eteneminen tyssätä