Näytä yksittäinen viesti
  #210  
Vanha 11.10.2020, 16:05
Harriko Harriko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 02.10.12
Sijainti: Sysmä
Viestit: 736
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Racingrabbit Näytä viesti
Minä visioin pari vuotta sitten tekniikkaa officrossi autoon Rover voimansiirrolla.

Siinä käytössä se Torsen keskilukko olisi ollut kyllä hyvä. Tehokkaassa (200-250 hevosvoimaa) autossa keskilukko auki ajettaessa alkaa vain toinen pää vetämään ääritilanteissa. (huomasin talviliukkailla ihan normaali ykkös Discossa,kun liukkaalta lähtiessä vain toinen etupyörä suti.)

Ja kun taas keskilukko on 100% kiinni,auto muuttuu kääntyvyydeltään aika tönköksi ja puskevaksi.

Ja jäähän siihen Ashcroftin Torsen lukkoon edelleen vielä 100% lukituskin käyttöön.
Se on ihan hyvä että se 100% lukko jää jokatapauksessa siihen, koska tuo torseeni antautuu kun kitka häviää kokonaan. Toimii muuten kyllä hienosti, mutta jos esim. koko etuakseli ilmassa niin saattaa eteneminen tyssätä
__________________
T: Harri
Vastaa lainaten