Tuon ikäisessä edessä low pinion dana30 ja takana d35. Takaperässä on useimmiten kitkalukko, mutta on myös avoimella perällä. Vaikka laittaa ls- lisäaineistetun öljyn niin kandee lorauttaa vähän lisäainetta (kuten yllä jo puhe). Etuakseli aina avoin. 80w-90 käy hyvin molempiin päihin. Jakis on kasikoneisesss aina nv/np249 (jollei ole vaihdettu toista jakista tilalle), jakis on viskolla ja jos kovasti nylkyttää jyrkässä käännöksessä niin visko on jumissa.
46RH on periaatteessa torquflite 727 ylivaihteella, eli sinällään kohtuu vahva laatikko vakiona kun muistaa vaihtaa öljyt ja säätää etu- ja takapannat joka öljynvaihdon yhteydessä. Ylivaihde ja muuntimen lukko on sähköohjattuja, muuten täyshydraulinen. Tosta saa rakennettua sellaisen mikä kestää reilusti yli 500 heppaista isovääntöistä konetta.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.
Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.
Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
|