Katoppa sielta tulipellistä löytyvää tyyppikilpeä. Siellä sanotaan mikä malli aiheesta se auto on. Jos nyt ymmärsin oikein, niin kyseessä on LN-65 mallinen.
Siitä löytyy ohjaustehostin, joka on kultaakin kalliimpi ostaa jälkikäteen. Hytti on pitkä, eli etupenkkien takana on n. 35 cm tilaa. Sinne mahtuu justiin työkalupakki. Lava on lyhyempi kuin lyhyt hyttisessä, eli kokonaispituus on suunnilleen sama. Lehtijousitettu jäykkä etuakseli löytyy myös. Akseliväli on vaatimattomat 2,8 metriä, joten ei todellakaan käänny samanlailla kuin suska.
Vararengasteline rungosta on aina mätä ja lavan alaosa samoin. Siinä lavan pohjan tasolla kulkee sauma, johon ruoste iskee. Se on usein täytetty pakkelilla. Takaluukku on monasti mätä ja sellaisia ei löydy ehjiä, ei myöskään mitään peltiosia lavaan. Lokareita ja oven alareunoja on saatavilla, mutta ei kovin halvalla.
Etukardaanissa on sellainen tuplanivel yläpäässä. Se on arvokas korjattava.
Takakardaanin tukilaakeri on myös helposti särkyvä ja melko kallis sekin.
Moottoreita löytyy halvalla, koska sama kone löytyy vanhasta Hiacesta ja Hiluxista (2wd,4wd). Lj:n ja huhun mukaan Cressidan turbokone käy myös.
Kovat hinnat perustuu siihen, että noita 80-luvun lopun 4wd Hiluxeja tuli Suomeen todella vähän. Sattumoisin juuri ne olisivat parhaita aihioita tähän lajiin, jos nyt hiluksia haluaa värkätä.
Pientä korvausta vastaan voin lähteä antamaan oman mielipiteeni kyseisestä pelistä.
www.alanmiehet.com #1