
Jeepin syyshuoltoaika, katsakonttorillekkin se kelpasi

Ohjaus sai siipeensä jo vuosi sitten, simpukka ei halunnut tehostaa juurikaan, lääkkeeksi määrättiin uusi (v8 wj:n) pumppu ja simpukka, mutta koska rokkiauton paketti oli jo valmiiksi painava(lue kallis) niin sinne mukaan laitettiin kaikki ohjauksen nivelet, ja uusien nivilien välii tuli sitten vielä laitettua uusi raidetanko.

Nykyisessä elämässään kun tällä ajetaan koiran ja pyssyn kanssa niin niiden toimivuuden kannalta täytyi sikaosastoa hieman rajata, varaston perältä löytyi juuri ja juuri asian riittävä pala verkkoa joten liimailin sen kiinni pätkään putkea. Yläkaaren taivutuksessa tuli joku mittavirhepaholainen, säde ei ole ihan oikea mutta ei kerrota kenellekkään niin kukaan ei huomaa. Kiinnitys autoon ihan vaan 6mm poraruuveilla.