Viestiketju
:
Jeep grand cherokee zj 5.2l V8 tietämystä.
Näytä yksittäinen viesti
#
2
05.10.2020, 17:58
Rouveri
Aktiivijäsen+++
Rekisteröitynyt: 24.03.08
Sijainti: Finland.
Viestit: 438
Joo ja
Vuosimalli on 93. 4wd fulltime-N-4wd low löytyy jakolaatikosta. Lueskelin että tuossa olisi joku viskokin jakolootassa mutta käsitinkö nyt Oikein.
Rouveri
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Rouveri
Etsi kaikki Rouveri:n viestit