Viestiketju: Anonyymit
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 04.04.2005, 23:44
Guest

Perusasetus

en ole ainoana anonyyminä tässä topicissa. äijä käy selvästi lämmöllä

""Kehuu autoaan loputtomiin, niin onhan se keltainen voi äiti, tähän ei voi sanoa mitään.""

""sillä on autossa kiiltävä maalipinta ja keltainen väri. Sen auto on liian näyttävä""

""jos mun auto liian suorapeltinen niin se on sitten tai kromit liian kiiltäviä""

Joo o

""Muutamilla on vahattu auto ja kromi kiiltää...miten se häiritsee... antakaa nyt hieman selityksiä näille asioille, nyt en oikeasti kykene ymmärtämään miten nämä asiat liittyvät tänne palstalle kirjoittamiseen.""

Pitääkö vääntää rautalangasta? minua se ei ainakaan HÄIRITSE mutta hymyilyttää kyllä tämähän on offroad palsta, ei tuning-palsta.

""Kuka on määritellyt tämän muotin millä anonyymi lajittelee tosioffarit ja muut""

Kukaan ei käsittääkseni ole määritellyt mitään muottia vaan ainakin minä olen ilmaissut huvittuneeni juuri tuosta postauksien ja offaamisen suhteesta. saanko olla huvittunut?

valaiskoon muuta anonyymit lisää...

ota inkkari vaikka pari kaljaa ja mene nukkumaan. katsos juuri tuollainen provosoituminen saa vittuilevat anonyymit vittuilemaan vielä lisää. joku sanoi tuolla ylempänä viisaasti, että jos pidät nyybin kommenttia asiattomana niin älä vastaa. Jos siis vastaat tähän niin pidät minua asiallisena

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten