Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 04.04.2005, 23:07
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Joo, kaikki hiton putket ja letkut pitäis irroittaa. Mitkä kaikki, siinäpä pulma, mutta koitetaan nyt vähän selventää. Aloitetaan edestä, kuskin puolelta naftaletkut, vesiletkut ja hirvee määrä zähköliitoksia rohkeesti irti ja kytkinzylinteri irti kytkinkopasta (ei tarvi avata putki/letkuliitoksia), oikeelta puolelta myös nartaletkuja, jarruputket/letkut, alipaineletkut (myös nelivedon alipainekalvolle menevät sieltä laatikon päästä) ja lisää sähköliitoksia, auton alta mittarivaijeri laatikosta, käsijarruvaijeri irti kahvasta.
Ja tankki ja kaikki siihen liittyvät letkut, mm. oik. takajousen yläpuolella naftaletkuliitos, sekä mittarin anturin piuhaliitos takapalkin ja korin välistä pitää myös irroittaa ennenkuin nostat korin ylös.
Olikohan siinä jo kaikki, öö, ei ollu, konepellin lukon vaijeri ainaki meinas unohtua.
Laitetaan lisää jos muistuu mieleen...

edit: kaasuveijari tiätysti myös ja vaihdekepakko




Edited by - Pauli on 05/04/2005 00:17:28
Vastaa lainaten