Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 23.09.2020, 07:26
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.849
Perusasetus

Ihan vahva veikkaus, että jos vasta aloittelee harrastusta niin joku pro modified luokka ei ole sellainen mistä se kannattaa aloittaa Toki jos aina haluaa olla viimeinen. Mut kyllä itse ainakin jos kisaamaan lähden niin ei ole tarkoitus olla se viimeinen. Vaikka kuin yhden talven kerkiäisi treenaamaan niin ne muut on treenannut pikkusen pidempään

Offailuahan voi harrastaa millä tahansa nelivetoisella pelillä. Eri asia on sitten kuinka hyvin sellainen etenee. Itse pidän noista kohtuu vakioista peleistä. Jotain korotusta voi laitella ja rengastusta. Panssaritkin on jeez. Mut ei välttämättä sen kummoisempaa. Ihan vaan kun sitä maastoa löytyy sen jälkeen missä harrastaa. Mut sitten kun peli on urakalla rakennettu niin ei niillä ole oikein maastoa missä ne ei etenisi. Omasta mielestä sellainen on perin tylsää ajoa kun voit ajaa minne vain. Ainakin itse saan siitä paljon enemmän kun pitää oikeasti vähän pähkäillä reittiä miten pääset haluttuun pisteeseen. Lisäksi kun pelit on urakalla rakennettu ja pitää aina vain löytää vaikeampia paikkoja mihin päästä niin siinä saa aina vähän remppaa duunaa ajon jälkeen. Eikä nyt itse ainakaan jaksaisi aina ajon jälkeen alkaa remppaileen.

Näillä spekseillä suosittelisin aloittamaan jostain standard luokasta. Ostat jonkun suikkelin ja sillä pääsee erittäin pitkälle niissä kisoissa. Nivakin vois olla siellä kova sana.
Vastaa lainaten