Näytä yksittäinen viesti
  #4  
Vanha 21.09.2020, 22:30
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Se v. 1990 ALKUperäinen kesti 350-700 tkm...


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veturi Näytä viesti
Hiukan sekavaa, mut kumpaa tai mitä mallia kannattaa käyttää HDJ80:ssä?

Eikö vanha helamalli ole bronssia ja sitten ilmeisesti jokin päivitysmalli Toyotalta, jolloin siirrytty neulalaakerimalliin.

Löysin (partsouq.com) kuvan mallisen Toyotan bronssihelan, jota ei tällä hetkellä saatavilla.
Siis tuo linkittämäsi kuva, missä on tuo toyotan varaosatarra:

Minun (huonon) muistin; mukaan näyttää vanhemman LJ-70 vetarin liukuholkilta.
Ja jos todella on toyotan valmiste, niin lienee kelpo kevyeen käyttöön?

Kun taannoin noita hdj-80 remppasin, niin päätin, etten eläissään laita x-firman tarvikeheloja.....

Mutta asiaan: tuo kuva laakerista näyttää em. vanhemman LJ-70 helalta.

P.s minä olen hakenut paikallisesta Toyota- liikkeestä "muutaman" pronssiholkin, ja nuo ensim.LJ-70 holkit maksoi reilut puolet vrt. hdj-80 holkeista.

Nuo hdj-80 holkit(kuvassa tarvike) on monta milliä pitemmät, kuin nuo vanhemman LJ-70 holkit.

Offipalsta.COM > Käyttäjän "BJ-40/76" profiili > Albumit > hdj-80 paskoja heloja ja ensimmäinen kuva laatikossa. (saa korjata linkin helpommaksi...)

HDJ-80 holkit on noin 5 milliä pitemmät? (Hdj n. 25mm ja -87 lj n20 mm) ja Marmorilla maksaa suuruusluokkaa 20e enemmän, kuin nuo Lj:n alkuperäiset; jotka (oli taannoin) huomattavan kalliita verrattuna noihin halvimpiin "paskoihin"

Kannattasko miettia, että josko ostaisi ns. marmorilta alkuperäiset_sopivat?
Vastaa lainaten